PTE Egyetemi Könyvtár és Tudásközpont (Esemény Blog)

2011. május 5.

Új hangoskönyv a honlapunkon: Gárdonyi Géza: Veszödelmek (2011)

Filed under: Olvass fel! — ambrusa @ 16:44


Veszödelmek. Más szóval nem matska ugrás ide Amerika se… [Budapest] : Közdok, [1992]

Ebbe a könyvbe van mögirva mitsoda sok veszödelöm környéközött bennünket mikor Durbints sógorral, börtsökkel meg kátsa tzigánynyal szárazon és vizön Amerikába igyeköztünk oszt a puszta szigetöt is möglaktuk. Irtam én magam a salyát kezemmel Göre Gábor bíró úr. Ebbül a könyvbül ez mán a zötödik eresztés.

“Estvélig mind ezön gondókottam egymagamba mint kotló az tolyásán, akkor foktam a botomat, átalmöntem az mestör urhon. Mondok az mestör urnak beszéjje elő néköm, hogy möre van az a Zamerika? Hát aszondi bizony nem matskaugrás az ide, biró uram, mer a túsó felin van az forgandó fődi világnak. – Hát mégis mőre? hogyan?”

(Forrás: Digitalia)

Hozzászólás »

Még nincs hozzászólás.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Vélemény, hozzászólás?

Működteti a WordPress.com.

